Opleiding Klachtenfunctionaris Zorg, Welzijn en Sociaal Domein voor MFN geregistreerde mediators

Locatie

Wisselweg 33, 1314 CB Almere

Locatie

Wisselweg 33, 1314 CB Almere

Duur

10 dagen in 9 maanden

Duur

10 dagen in 9 maanden

Kosten

€ 4995,- (btw vrij)

Kosten

€ 4995,- (btw vrij)
Algemeen

PRAKTIJKGERICHTE KENNIS EN ERVARING

Onze opleiding tot klachtenfunctionaris in de zorg wordt gegeven door trainers die zelf werken of hebben gewerkt als klachtenfunctionaris. Hun ervaringen en inzichten vertalen zich in een praktijkgerichte opleiding, volledig afgestemd op de eisen en uitdagingen van de hedendaagse tijd.

Opbouw opleiding

De opleiding bestaat uit een combinatie van theorie en casuïstiek, die u naast praktijkgerichte kennis en ervaring ook persoonlijke ontwikkeling oplevert. Het VKIG profiel voor de functie van klachtenfunctionaris is de basis.

De duur van deze opleiding tot klachtenfunctionaris is 10 lesdagen, verspreid over negen maanden.

Voor wie?

Deze opleiding tot Klachtenfunctionaris is voor professionals in de zorg, welzijn en het sociaal domein, die zich willen ontwikkelen in het vak van klachtenfunctionaris, die ook Mfn geregistreerd zijn als mediator.

Tijdens de opleiding Klachtenfunctionaris verkent u uw grenzen en mogelijkheden als klachtenfunctionaris. Zo ontdekt u welke stijl van werken het best bij u en diverse situaties past.

Kosten:

  1. Modules totaal : € 4.995
  2. Examen: € 495
  3. Eventueel herexamen: € 275

Alle bedragen zijn btw-vrij.

Contact

Siberta weet alles van onze opleidingen. Heeft u een vraag of wilt u ergens over sparren? Bel met Siberta en u krijgt gelijk antwoord.

Accreditaties:

Voor het kwaliteitsregister voor klachtenfunctionarissen in de gezondheidszorg bij Registerplein; 214,5 PE punten.

Wat u leert Studieprogramma Data en locaties Brochure Schrijf u in
  • Deze opleiding is te volgen met het STAP-budget
  • 214,5 PE punten Registerplein
  • Geaccrediteerd door Registerplein
  • Speciaal voor zorg, welzijn en sociaal domein
  • Persoonlijke ontwikkeling
    en reflectie
  • Gespreks- en
    bemiddelingsvaardigheden
  • Kennis van
    juridische aspecten (Wkkgz)
Interview Aria van Straten Scheper advies checlist

Advies nodig?

De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek en cliëntenondersteuning. Hebt u vragen over één van onze opleidingen of trainingen? Of wilt u scholingsadvies voor het verbreden en verdiepen van uw vakkennis? Neem gerust contact op met de Quasir Academy.
© Quasir BV Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn 2021. Alle rechten voorbehouden.