logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Adviesgesprek over de Wkkgz, Wzd en Wvggz


De overheid streeft een onafhankelijke en transparante klachtenbehandeling voor cliënten na. In de Wet Klachten, Kwaliteit en Geschillen Zorg (Wkkgz) is onder andere het aanstellen van een klachtenfunctionaris en zich aansluiten bij een onafhankelijke geschilleninstantie verplicht gesteld voor iedere zorgaanbieder. Wat voor impact heeft de Wkkgz voor uw organisatie en uw medewerkers?

Wilt u vrijblijvend meer informatie over de gevolgen en kansen die de wet voor uw instelling en cliënten biedt, maatwerkadvies of meer weten over de dienstverlening van Quasir, neem dan contact met ons op.

Onze adviseurs staan u graag persoonlijk te woord en kunnen desgewenst een incompany workshop op maat aanbieden over:

  • hoe richt u professioneel klachtenmanagement in
  • welke gevolgen hebben de Wkkgz, Wzd en Wvggz voor uw klachtenmanagement;
  • welke kansen biedt dit aan cliënten/patiënten;
  • welke kansen biedt dit aan organisaties en zorgprofessionals;
  • de rol van de onafhankelijke klachtenfunctionaris en/of cliëntvertrouwenspersoon;
  • het aansluiten bij een onafhankelijke klachtencommissie (Bopz/Wzd);
  • de verplichte aansluiting bij een onafhankelijke geschilleninstantie;
  • praktische gevolgen van de Wkkgz, Wzd en/of Wvggz;
  • de dienstverlening, opleidingen en trainingen van Quasir.

Onze adviseurs kunnen u in een persoonlijk onderhoud informeren over uw Wkkgz verplichtingen en de diensten van Quasir.

Waarom kiezen voor Quasir?

Bij de opleidingen, trainingen, masterclasses en workshops wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars, consultants en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf.

TIP: klik hier op de speciale Quasir pagina met allerlei documentatie over o.a. de Wkkgz.

Aanmelden voor een voorlichtingssessie, adviesgesprek of workshop?
Voor een lokale workshop, voorlichtingssessie of adviesgesprek voor u zelf of uw klachten- of kwaliteitsfunctionarissen kunt zich aanmelden met onderstaande aanmeldingsformulier.


Aanvraag telefonisch adviesgesprek

Waarin bent u geïnteresseerd?

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Gegevens organisatie:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen In de Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Meer informatie of vragen?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.