Raad van Deelnemers
De stichting kent een Raad van Deelnemers (RvD), samengesteld uit representatieve organisaties van zorgaanbieders en cliëntenorganisaties. Alleen de RvD gaat over de benoeming van de leden en de reglementen. Dit maakt dat de klachtencommissies onafhankelijk en representatief zijn en in alle opzichten voldoen aan de wettelijke vereisten.
Klachten indienen via klachtenformulier
Indien de zorgaanbieder tegen wie de klacht zich richt, is aangesloten bij de door de stichting in stand gehouden Klachtencommissie Wzd/Wvggz, dan kunnen de cliënten van de zorgaanbieder zich met Wzd-klachten of Wvggz-klachten rechtstreeks wenden tot de Klachtencommissie Wzd/Wvggz. U kunt daarvoor gebruik maken van het klachtenformulier Wzd of klachtenformulier Wvggz. Op de behandeling van klachten door de klachtencommissie is de Privacyverklaring Klachtencommissie Wzd/Wvggz van toepassing.
Klik hier voor het klachtenformulier Wzd
Klik hier voor het klachtenformulier Wvggz
Klik hier voor Privacyverklaring Klachtencommissie Wzd/Wvggz
Opsturen klachtenformulier
Wanneer uw instelling of solistische zorgaanbieder bij Quasir het abonnement Klachtencommissie Wzd/Wvggz heeft afgesloten, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij:
Klachtencommissie Wzd/Wvggz
T.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel
Voor zowel de Klachtencommissie Wzd als de Klachtencommissie Wvggz kunt u het ingevulde formulier ook per e-mail versturen naar: klachtencommissie@quasir.nl
Telefoon: 06 – 82822358