logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief . Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

Anja Scheper, directeur Quasir BV

Kom 26 januari of 15 februari naar de Quasir introductiebijeenkomst voor de opleiding tot Klachtenfunctionaris

  Quasir organiseert voor de dertiende keer de gespecialiseerde opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector. Met het oog hierop worden op zowel 26 januari als 15 februari 2018 introductiebijeenkomsten gehouden. Sinds de start van deze SNRO geaccrediteerde opleiding hebben inmiddels ruim 100 klachtenfunctionarissen het diploma voor deze opleiding met succes behaald, terwijl momenteel de twaalfde nog loopt tot april
Lees meer

Kom 24 januari of 22 februari naar de Quasir introductiebijeenkomst voor de opleiding tot Herstelcoach

  Quasir organiseert volgend jaar voor de vijfde keer de gespecialiseerde opleiding Herstelcoaching.
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Quasir heeft een vacature voor een klachtenfunctionaris bij een GGZ instelling in Noord Holland

  Heb je ervaring in de GGZ en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt? DAN HEBBEN WIJ EEN UITDAGING VOOR JOU Quasir zoekt per direct een flexibele, ondernemende en zelfstandig werkende klachtenfunctionaris met ervaring of affiniteit met de doelgroepen uit de GGZ voor 16 uur per week. Je werkt klantgericht en proactief. Je bent initiatiefrijk en creatief. Je weet met de beschikbare mi
Lees meer

Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon voor 18 uur per week

  Gaat het cliëntbelang u aan het hart? Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon voor 18 uur per week in een zeer uitdagende omgeving in het westen van het land in de gehandicaptenzorg. (hiervan is gemiddeld 4 uur voor de behandelklinieken) De functie is onder andere voor een aantal behandelklinieken. Deze zijn gevestigd in Zwammerdam, Nootdorp en Portugaal. Vindt u werken met mensen met verstandelijke beperkin
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Jaarbeeld 2017 Stichting Zorggeschil is nu te downloaden op www.quasir.nl

  Samen met Stichting Zorggeschil kijken wij als Quasir alvast graag terug op een bevlogen jaar. In december 2016 heeft Stichting Zorggeschil, opgericht door de NCZ, de Brancheorganisatie Thuiszorg Nederland (BTN), Quasir en Vereniging Zorgklant Nederland van de minister van VWS de erkenning gekregen als geschilleninstantie. Vanaf dat moment is er veel gebeurd en is er veel bereikt. De administratieve organisati
Lees meer

19 geslaagden voor opleiding tot klachtenfunctionaris zorgsector Quasir Academy

  Dit najaar ontvangen maar liefst 19 professionals tijdens een feestelijke bijeenkomst van de Quasir Academy het diploma klachtenfunctionaris zorgsector. Voor deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding is nu zelfs het 100 ste diploma uitgereikt door Marijke Levelink, manager Quasir Academy. De duur van deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding bestond uit 14 opleidingsdagen
Lees meer

Vacature voor klachtenfunctionaris voor 8 uur per week bij landelijk werkende thuiszorgorganisatie via Quasir

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in de Zorg ? DAN HEBBEN WIJ EEN UITDAGING VOOR JOU
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

ZZP Nederland start samenwerking met Quasir om haar leden te laten voldoen aan de Wkkgz vereisten

  Om het zelfstandige ondernemers in de zorg gemakkelijk te maken te voldoen aan de eisen uit de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) zijn Quasir en ZZP Nederland een samenwerking aangegaan. Wettelijke verplichting Een van de eisen uit de WKKGZ is dat zorgaanbieders een klachtenregeling, een onafhankelijke klachtenfunctionaris en aansluiting  bij een door de minister erkende geschilleninstantie
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Heeft u uw klachten- en geschillenbehandeling al op orde? Download vandaag nog de whitepage van Quasir

  Heeft u dit nog niet (volledig) geregeld? Dan kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg u een sanctie opleggen. Het is daarom raadzaam om te kijken of u de klachten- en geschillen afhandeling op orde heeft. Voor zorgaanbieders is het soms lastig om de klachtenafhandeling zelf goed volgens wettelijk voorschrift in te richten. Quasir kan u hierbij ontlasten. Quasir biedt landelijk haar klachtenregeling,
Lees meer