logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief . Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

Quasir is per direct op zoek naar ervaren klachtenfunctionarissen in de regio’s Rotterdam en Apeldoorn en omstreken

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in de zorg of welzijn en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt? DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU Quasir heeft regelmatig vacatures voor flexibele, efficiënt werkende ervaren klachtenfunctionarissen. OP DIT MOMENT ZOEKEN WIJ IN HET BIJZONDER KLACHTENFUNCTIONARISSEN VOOR ZORGINSTELLINGEN IN DE REGIO’s ROTTERDAM EN APELDOORN E
Lees meer

Omgaan met emoties en agressie in de Zorg en GGZ wordt steeds belangrijker. Volg training op 20 november 2018

Laat u trainen hoe om te gaan met emoties en agressie van cliënten en/of diens betrokkenen.
Lees meer
Jos van Garderen, Coördinator afdeling Onderzoek en Advies, calamiteitenonderzoeker, voorzitter calamiteitencommissie, adviseur en trainer Quasir BV

Ooit te maken gehad met geweld? Volg 11 oktober de trainingsdag calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie

  Voor wie?  Komt u weleens in aanraking met een calamiteit die te maken heeft met (vermeend) geweld in de zorgrelatie van een medewerker jegens een cliënt of tussen cliënten? Deze training is voor mensen die betrokken zijn bij calamiteitenonderzoek en daarbij te maken (kunnen) krijgen met geweld in de zorgrelatie zoals bijvoorbeeld calamiteitenonderzoekers, managers, verpleegkundigen, kwaliteitsfunctionari
Lees meer

Hoe tevreden is uw patiënt ? Volg 1 oktober de trainingsdag voor het organiseren en leiden van spiegelgesprekken

  Voor wie?  Hoe tevreden is uw patiënt of cliënt? Hoe meet u dit? Voelt de cliënt zich persoonlijk gehoord? Hoe kunt u aanknopingspunten krijgen om uw dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wens en verwachting van uw cliënt? Het spiegelgesprek is een heel  effectieve, indringende en onafhankelijke methode om zicht te krijgen op wat uw klanten belangrijk vinden om uw zorg of dient als goe
Lees meer

Quasir heeft een vacature voor een klachtenfunctionaris bij een grote GGZ instelling in de regio van Nijmegen.

  Heb je ervaring in de GGZ en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt? DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU Quasir zoekt per direct een flexibele, efficiënt werkende ervaren klachtenfunctionaris met affiniteit met de doelgroepen uit de GGZ voor maximaal 12 uur per week, o.a. op een locatie met forensische psychiatrie. Je werkt klantgericht en proactief. Je bent initiatiefrijk
Lees meer

Werkt u met cliënten met een geestelijke stoornis. Volg 28 september de training omgaan met onvrede van GGZ cliënten

  Voor wie?  Deze training is voor iedereen in elke sector van de (geestelijke) gezondheidszorg die te maken kan krijgen met onvrede van een cliënt met een geestelijke stoornis. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan: klachtenfunctionarissen, patiëntenvertrouwenspersonen, cliëntvertrouwenspersonen, leden van de klachtencommissie/geschillencommissie, kwaliteitsfunctionarissen, zorgmedewerkers, beleidsad
Lees meer

Het NIVRE heeft een nieuw register geopend voor herstelcoaches. De opleiding herstelcoach van Quasir krijgt hierdoor erkenning.

  Het NIVRE heeft onlangs een nieuw register geopend voor deskundigen zoals herstelcoaches binnen de herstelgerelateerde dienstverlening in de letselschade. Herstelcoaches kunnen zich vanaf nu bij het NIVRE laten inschrijven het Register Herstelcoaches mits voldaan wordt aan de aanvraagcriteria (o.a. diploma geaccrediteerde opleiding herstelcoach). Met dit register wordt de dienstverlening in de herstelgerichte
Lees meer

Vacatures klachtenfunctionaris bij Quasir voor de periode 1 juli tot 1 oktober 2018

  Van 1 juli tot 1 oktober 2018 zoekt Quasir twee ervaren klachtenfunctionarissen. Heeft u als klachtenfunctionaris affiniteit met cliënten met een beperking, en bent u flexibel inzetbaar voor 24 uur in de week en vindt u het geen probleem om te reizen? Of voelt u zich als een vis in het water om als klachtenfunctionaris vakantievervangingen te doen bij verschillende opdrachtgevers? Bent u voor minimaal 8 uur pe
Lees meer