logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief . Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

Quasir heeft een vacature voor een klachtenfunctionaris bij een ouderenzorgorganisatie in de regio Arnhem

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris en affiniteit met de doelgroep? Weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt en ben jij in staat de organisatie te adviseren bij ‘het leren van klachten’? DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU Quasir zoekt per direct een ervaren, flexibele en proactieve klachtenfunctionaris voor gemiddeld 8 uur per week. Een klachtenfunctionaris van Quasir:
Lees meer

Laat je op 23 april opleiden tot onafhankelijk klachtenfunctionaris – kom naar informatiebijeenkomst op maandag 26 maart

  23 april start voor de veertiende keer de gespecialiseerde opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector. Met het oog hierop wordt op maandag 26 maart nog een extra introductiebijeenkomst gehouden. Sinds de start van deze SNRO geaccrediteerde opleiding hebben inmiddels ruim 100 klachtenfunctionarissen het diploma voor deze opleiding met succes behaald. U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het
Lees meer
Rob Bergers, MT lid Quasir BV

Belangrijke kans voor klachten- en kwaliteitsfunctionarissen en coaches/begeleiders in de zorg en welzijn

  Graag brengen wij de opleidingskalender in dit voorjaar voor klachten- en kwaliteitsfunctionarissen en coaches/begeleiders van de Quasir Academy onder ieders aandacht. Kom 15 februari 2018 naar de introductiebijeenkomst voor de beroepsoriëntatie en nadere informatie over de opleidingen tot klachtenfunctionaris en calamiteitenonderzoeker Door als professional de geaccrediteerde opleiding klachtenfunctionaris zo
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Kom 26 januari of 15 februari naar de Quasir introductiebijeenkomst voor de opleiding tot Klachtenfunctionaris

  Quasir organiseert voor de dertiende keer de gespecialiseerde opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector. Met het oog hierop worden op zowel 26 januari als 15 februari 2018 introductiebijeenkomsten gehouden. Sinds de start van deze SNRO geaccrediteerde opleiding hebben inmiddels ruim 100 klachtenfunctionarissen het diploma voor deze opleiding met succes behaald, terwijl momenteel de twaalfde nog loopt tot april
Lees meer

Kom 24 januari of 22 februari naar de Quasir introductiebijeenkomst voor de opleiding tot Herstelcoach

  Quasir organiseert volgend jaar voor de vijfde keer de gespecialiseerde opleiding Herstelcoaching.
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Quasir heeft een vacature voor een klachtenfunctionaris bij een GGZ instelling in Noord Holland

  Heb je ervaring in de GGZ en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt? DAN HEBBEN WIJ EEN UITDAGING VOOR JOU Quasir zoekt per direct een flexibele, ondernemende en zelfstandig werkende klachtenfunctionaris met ervaring of affiniteit met de doelgroepen uit de GGZ voor 16 uur per week. Je werkt klantgericht en proactief. Je bent initiatiefrijk en creatief. Je weet met de beschikbare mi
Lees meer

Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon voor 18 uur per week

  Gaat het cliëntbelang u aan het hart? Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon voor 18 uur per week in een zeer uitdagende omgeving in het westen van het land in de gehandicaptenzorg. (hiervan is gemiddeld 4 uur voor de behandelklinieken) De functie is onder andere voor een aantal behandelklinieken. Deze zijn gevestigd in Zwammerdam, Nootdorp en Portugaal. Vindt u werken met mensen met verstandelijke beperkin
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Jaarbeeld 2017 Stichting Zorggeschil is nu te downloaden op www.quasir.nl

  Samen met Stichting Zorggeschil kijken wij als Quasir alvast graag terug op een bevlogen jaar. In december 2016 heeft Stichting Zorggeschil, opgericht door de NCZ, de Brancheorganisatie Thuiszorg Nederland (BTN), Quasir en Vereniging Zorgklant Nederland van de minister van VWS de erkenning gekregen als geschilleninstantie. Vanaf dat moment is er veel gebeurd en is er veel bereikt. De administratieve organisati
Lees meer

19 geslaagden voor opleiding tot klachtenfunctionaris zorgsector Quasir Academy

  Dit najaar ontvangen maar liefst 19 professionals tijdens een feestelijke bijeenkomst van de Quasir Academy het diploma klachtenfunctionaris zorgsector. Voor deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding is nu zelfs het 100 ste diploma uitgereikt door Marijke Levelink, manager Quasir Academy. De duur van deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding bestond uit 14 opleidingsdagen
Lees meer