logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Zwaardere eisen voor opleidingsniveau voor de klachtenfunctionaris in de Zorg en Welzijn. Kom naar een introductiebijeenkomst van Quasir

 

Met de invoering van de Wkkgz is de noodzaak en verplichting van het door de zorgaanbieder aan haar cliënten aanbieden van een onafhankelijke klachtenfunctionaris overduidelijk geworden.

Door het volgen van de klachtenfunctionaris opleiding en of trainingen van Quasir, kunt u zich nader onderscheiden en kans (blijven) maken op een functie op het gebied van klachtenmanagement in bijvoorbeeld het ziekenhuis of in een andere zorginstelling. 

Goede klachtopvang en klachtenbemiddeling is een steeds belangrijker en noodzakelijker kwaliteitsinstrument voor iedere zorgaanbieder. De versterking van de rechtspositie van de cliënt in de zorg omvat onder meer het recht op een effectieve, laagdrempelige klachtenbehandeling. De opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector van Quasir sluit naadloos aan op deze wetgeving en is door de SNRO geaccrediteerd.

150 gediplomeerden

Eind 2019 zal Quasir naar verwachting aan de 150 ste professional het diploma van de door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding tot klachtenfunctionaris zorgsector uitreiken. Een geslaagd doorlopen opleiding en aandacht voor permanente educatie wordt vanwege het door de beroepsorganisatie VKIG instellen van een kwaliteitsregister voor klachtenfunctionarissen vanaf 1-1- 2020 uitermate belangrijk. Met het diploma voor de opleiding tot klachtenfunctionaris van Quasir kunt u daarom nu al 78 PE-punten (permanente educatie) verkrijgen bij het MfN-register

Introductiebijeenkomsten geaccrediteerde opleiding tot klachtenfunctionaris

Wilt u meer weten over de werkzaamheden van de klachtenfunctionaris en de hiervoor benodigde voor-opleiding en competenties en het opleidingsaanbod van Quasir ? Kom dan vooral naar een introductie van de Quasir Academy die wordt gegeven door ervaringsdeskundige trainers en adviseurs van Quasir. U verkrijgt daarmee inzicht en een persoonlijk opleidingsadvies.

De eerstvolgende introductiebijeenkomst wordt gehouden op 10 september en 20 september 2019 in het opleidingscentrum van Quasir te Almere. De opleidingen starten ieder jaar in maart en oktober.

Klik HIER voor de mogelijke opleidingsdata. Uiteraard kunt zich bij serieuze interesse reeds inschrijven voor de opleiding die begint op 10 oktober 2019.  Het aantal plaatsen per leergang is gemaximeerd, dus wees er op tijd bij.

De Quasir Academy rekent voor de introductiebijeenkomst een bescheiden entreeprijs van € 50 (excl. btw). Indien u zich definitief voor de opleiding heeft ingeschreven wordt de betaalde entreeprijs voor de introductiebijeenkomst als korting in mindering gebracht.

Geef u dus vandaag nog op voor de introductiebijeenkomst door op HIER te klikken of bel met Quasir (0561-618711).

Hier kunt u de brochure downloaden.

Permanente educatie voor ervaren klachtenfunctionarissen

U werkt reeds enige tijd als klachtenfunctionaris en hebt de basis opleiding doorlopen. Dan is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

Zo blijft u bij en kunt u:
– aandacht geven aan permanente educatie
–  kennis en nieuw inzicht opdoen
– ervaringen uitwisselen met collega’s
– vaardigheden oefenen
– vragen stellen

Data
15 en 29 november 2019
3 oktober 2019
29 oktober 2019
8 en 22 november 2019
Incompany
Aantal dagen / prijs exclusief  btw
2 daagse training / € 995
1 daagse training / € 525
1 daagse training / € 525
2 daagse training / € 995
1 daagse training / € 525
 

Waarom kiezen voor de Quasir Academy?

Bij de opleiding tot klachtenfunctionaris wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond.

Klik op HIER voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst, opleiding of telefonisch opleidingsadvies.


Aanmelding introductiebijeenkomst, opleiding, training of telefonisch opleidingsadvies voor klachtenfunctionarissen

email-handtekening-quasir-728x90

Mogelijke keuzes:

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Factuurgegevens:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen In de Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Betalingsvoorwaarden:

Ik ga voor deze aanmelding akkoord met de betalings- en annuleringsvoorwaarden van Quasir

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!