U voldoet aan de wkkgz met een klachtenfunctionaris van Quasir
De klachtenfunctionaris behandelt klachten bij zorginstellingen, ziekenhuizen, zorgpraktijken en zelfstandige zorgprofessionals. Door te beschikken over een klachtenfunctionaris, voldoet u als zorgverlener aan de eisen van de Wkkgz (de kwaliteitswet voor zorginstellingen).
Quasir is hét expertisecentrum voor behandeling van klachten en zorgt ervoor dat u beschikt over een klachtenfunctionaris. Hiervoor beschikken we over een team van meer dan 25 klachtenfunctionarissen.
Onze klachtenfunctionarissen zijn gespecialiseerd in hun vak en hebben jarenlange ervaring bij verschillende zorgaanbieders. Doordat de klachtenfunctionaris niet in dienst treedt van uw organisatie, behandelt hij of zij elke klacht vanuit onafhankelijkheid en objectiviteit.
Klachtenfunctionarissen van Quasir zijn ervaren en lopen voorop in hun vakgebied. Dankzij intervisie en kennisdeling blijven onze klachtenfunctionarissen zich bovendien doorlopend ontwikkelen. Hierdoor staan ze garant voor een passende behandeling van klachten over de verleende zorg.
Een klachtenfunctionaris van Quasir is beschikbaar op tijdelijke basis, op permanente basis, of op afroep.