Richt u zich op klachten, cliënttevredenheid, zorgkwaliteit en/of calamiteiten? Intervisie help individuen, teams en groepen bij samen leren. Starten jullie een intervisiegroep? Of lukt het niet om structuur aan te brengen? Via begeleiding leer je als groep om beter te worden in intervisie en daarmee het leerrendement te verhogen.
Oriënteer u op onze opleiding tot klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker. Bezoek één van de Proeverijen.
Richt u zich op klachten, cliënttevredenheid, zorgkwaliteit en/of calamiteiten? Intervisie met een onafhankelijke coach levert u inspirerende bijdragen op voor uw werk.
De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek, cliëntenondersteuning en persoonlijke coaching en ontwikkeling. Hebt u vragen over één van onze opleidingen, trainingen of workshops? Of wilt u scholingsadvies voor het verbreden en verdiepen van uw vakkennis? Neem gerust contact op met de Quasir Academy.