Incompany

Training Ethiek en “Moreel beraad” voor klachtenfunctionaris en vertrouwenspersonen (incompany)

1 dag | hbo-niveau | p.o.a.

Incompany eendaagse Praktische training ‘Omgaan met Agressie en geweld in de zorg’

1 dag | hbo-niveau | p.o.a.

Incompany training Wet zorg en dwang ‘Wat kan ik ermee’ (voor professionals)

| hbo-niveau | prijs op aanvraag

U leert om systematisch een calamiteitenonderzoek uit te voeren en/of een calamiteitencommissie voor te zitten. Ruime aandacht voor rollenspellen en interviewtechnieken.

Incompany training “Calamiteitenonderzoek”

| hbo-niveau | prijs op aanvraag

U leert om systematisch een calamiteitenonderzoek uit te voeren en/of een calamiteitencommissie voor te zitten. Ruime aandacht voor rollenspellen en interviewtechnieken.

Incompany training “Spiegelgesprekken”

1 dag | hbo-niveau | prijs op aanvraag

Hoe tevreden is uw patiënt of cliënt? Hoe meet u dit? Voelt de cliënt zich persoonlijk gehoord? Hoe kunt u aanknopingspunten krijgen om uw dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wens en verwachting van uw cliënt? Het spiegelgesprek is een heel effectieve, indringende en onafhankelijke methode om zicht te krijgen op wat uw klanten belangrijk vinden om uw zorg of dienst als goed te ervaren.

Cvp Wzd regio Noord

Advies nodig?

De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek, cliëntenondersteuning en persoonlijke coaching en ontwikkeling. Hebt u vragen over één van onze opleidingen, trainingen of workshops? Of wilt u scholingsadvies voor het verbreden en verdiepen van uw vakkennis? Neem gerust contact op met de Quasir Academy, Siberta Hassing 06 82721427.

© Quasir BV Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn 2021. Alle rechten voorbehouden.