Klachtenfunctionaris

Basis Opleiding Klachtenfunctionaris Zorg, Welzijn en Sociaal Domein

2 maanden | hbo-niveau | € 2.495,00

Een professionele opleiding waar theorie vooraf wordt bestudeerd en tijdens de les wordt verdiept via onder meer casuïstiek. Geaccrediteerd door Registerplein.

Complete Opleiding Klachtenfunctionaris Zorg, Welzijn en Sociaal Domein

9 maanden | hbo-niveau | v.a. € 5.995,-

Een professionele opleiding waar theorie vooraf wordt bestudeerd en tijdens de les wordt verdiept via onder meer casuïstiek. Geaccrediteerd door Registerplein.

Training Ethiek en “Moreel beraad” voor klachtenfunctionaris en vertrouwenspersonen

1 dag | hbo-niveau | € 475,00

Training Klachtenmanagement in de zorg en Leren van Klachten

2 dagen | hbo-niveau | € 475,- per dag

Leer alle facetten van klachtenmanagement waarmee de klachtenfunctionaris te maken heeft binnen de zorg, welzijn en sociaal domein. Geaccrediteerd door Registerplein.

Eendaagse Praktische training ‘Omgaan met Agressie en geweld in de zorg’

1 dag | hbo-niveau | € 495,00

Training Ethiek en “Moreel beraad”

1 dag | hbo-niveau | € 495,-

Masterclass Teken je boodschap

1 dag | hbo-niveau | € 475,00

Leer de impact vergroten van je begeleiding, training, presentatie, advies en/of communicatie door middel van sprekende en eenvoudige tekeningen.

Training “Het organiseren en leiden van spiegelgesprekken”

1 dag | hbo-niveau | € 495,-

Hoe tevreden is uw patiënt of cliënt? Hoe meet u dit? Voelt de cliënt zich persoonlijk gehoord? Hoe kunt u aanknopingspunten krijgen om uw dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wens en verwachting van uw cliënt? Het spiegelgesprek is een heel effectieve, indringende en onafhankelijke methode om zicht te krijgen op wat uw klanten belangrijk vinden om uw zorg of dienst als goed te ervaren.

Masterclass Schriftelijke communicatie en adviseren over (voor klachtenfunctionarissen)

1 dag | hbo-niveau | € 475,00

Leer effectiever schriftelijk communiceren, en anderen daarover te adviseren.

Masterclass: je weet wat moet veranderen, check het en doe het (adviseren over Veranderende Cliënten in Veranderende Organisaties)

2 dagdelen | hbo-niveau | € 495,-

Leer veranderende zorgtrends, cliëntgedrag en cliëntbehoeftes signaleren. En ontdek hoe u hierop actief kunt inspelen om de zorgkwaliteit te verbeteren.

Training Doelgerichte Gespreksvoering en Communicatie in de zorg en sociaal domein

5 dagen | hbo-niveau | € 475,- per dag

Leer hoe de klachtenfunctionaris in de zorg, welzijn en sociaal domein effectief communiceert met klagers en aangeklaagden. Geaccrediteerd door Registerplein.

Training Juridische Kaders (onder andere Wkkgz)

1 dag | hbo-niveau | € 475,-

Leer over wet- en regelgeving waarmee de klachtenfunctionaris in de zorg en welzijn te maken heeft, zoals de Wkkgz. Geaccrediteerd door Registerplein.

Training Onafhankelijkheid in Klachtenbemiddeling in de Zorg, Welzijn en Sociaal Domein

1 dag | hbo-niveau | € 475,-

Leer uw onafhankelijke rol en positie te bewaren als klachtenfunctionaris in de zorg, welzijn en sociaal domein. Geaccrediteerd door Registerplein.

Cvp Wzd regio Noord

Advies nodig?

De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek, cliëntenondersteuning en persoonlijke coaching en ontwikkeling. Hebt u vragen over één van onze opleidingen, trainingen of workshops? Of wilt u scholingsadvies voor het verbreden en verdiepen van uw vakkennis? Neem gerust contact op met de Quasir Academy.

© Quasir BV Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn 2021. Alle rechten voorbehouden.